Wednesday 30 May 2012

Asrama Terbuka :D

Assalamualaikum..
Mungkin terlalu lambat untuk post pasal asrama terbuka,..tapi, KESAH GAK AKU. ahahaha.
Okay, ni perasaan me and my friend(s) time asrama terbuka yang gilang gemilang...sangatlah riang yee..
SERONOK giler beb!dapat masuk aspura! YEHOOOO! fortunately, aspura sangat CANTIK. tapi, sedikit bau laaa.HAHA (sorry guys!) this is FACT :D not a FAKE. ahahaha..nah, tgk le gambo ni.. :

Ni depan ASPURA integomb (Y)

Ni, dalam aspura..tempat dorang belajar ;D


ni, Meiya :) my friend..dekat public phone aspura.. (nampak sangat jakun) HAHA.


HAHA.ni dorm aku..Damai 6...banner ni kitorg ikut SENTOSA 1 punya..sorryla weh, tapi korang punya lagi gempak lah ! :D


Ni, kitorang bergambar dekat tepi surau..sebenarnyee, kitorg nak ikut SEJAHTERA 5 punya gambar....tapi tak jadi sangat sebab nak edit dekat PICNIK, tapi picnik dah takde..huhu..tapi SMART en? xD


Dalam gambar ni, ada Shakila,Aku, Atoi ngan Mira Haziqah :)


Lawakla gambar ni..HAHA. ni time kitorg GEDIK nak tangkap gambar lompat (kononnya) (atas ngan bawah) HAHA.awww, miss you guys <3

Tu jela gambar yang sempat aku amik..yg tak sempat tu semua dalam memori aku :)
Dalam hidup ni,tanpa kawan memang kita boleh hidup..but sometimes, we need friends..yeah !
Okay..sampai sini je laaa pasal asrama terbuka..bye !
THANK YOU for baca coretan yang dihasilkan :)

No comments:

Post a Comment